http://hverdags-blogger.blogspot.no/

tirsdag 28. januar 2014

Ullbukse


 Gøy å legge inn litt bilder i ullbuksa til 6-åringen.  Jeg har strikket bildene.  Fant noe Triplex-garn som jeg kjøpte på 90-tallet.  Like bra idag




Og så er det Kaptein Sabeltann da. Både småen og jeg elsker denne figuren.  Tenkte jeg skulle strikke sverdene  eller knivene nedover benet.  Det var vellykket.


Dette er foran på buksen. Jeg strikket den lik bak også, dvs dødningsskaller på rumpen.  Jeg fant mønsteret på nettet




Og så knivene også.





Hodeskallene jeg har publisert tidligere kan brukes, denne er litt mindre
Det er bare til å bruke fantasien. Buksen ble gutten glad for



2 kommentarer:

  1. kjempe tøff,har oldebarn som ønsker seg denne

    SvarSlett
  2. Jeg synes sjøl at den ble råtøff. Takk for at du likte den

    SvarSlett