http://hverdags-blogger.blogspot.no/

torsdag 19. juni 2014

Klematis

Har vært og kjøpt meg 2 nye klematis.  De ble blå begge to, den ene litt mørkere.  Romantika, nesten dyp lilla.  Husker aldri navnet om jeg bare skal huske.




 Her er den andre, mye lysere blå.  Multi Blue.  Gleder meg til de blir litt større






Denne var det to av i hagen da vi kjøpte huset, har hatt en tidligere , men jeg husker ikke navnet før jeg ser det eller hører det, men det er noe som ligner på fransk



Denne er også blå, tok avlegger for et par år siden.  Den er ferdig blomstret og har små blomster i forhold til de som blomstrer i dag.  Vet ikke navnet



Og så har jeg stjålet to små topper.  Prøver å få rot på dem.  Den ene er President og den andre husker jeg ikke.  Enten store hvite eller lys rosa blomster.  Får kanskje snart se fordi der er knopper på dem.  Spennende


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar