http://hverdags-blogger.blogspot.no/

torsdag 7. august 2014

Sommeren 2014

Denne sommeren har vært utrolig deilig. Bare finevær, sol og bad.  Tok båt med bil og campingvogn direkte til Danmark.  Deilig å våkne mandagsmorgen i Danmark.  Eldstesønnen med skjønn svigerdatter og barnebarn var med.  Tenk 3 uker sammen i det herlige landet. Her
kjører vi alle inn i båten.
Og Per Han speider etter plass.  Utrolig misunnelig på strendene i Danmark.  Her vil jeg flere ganger.

Tid til lek hadde vi også.  Det var ikke hver dag det var vind til dragene.  Utrolig rart at det kan være vindstillt i Danmark.
Bestefar synes også det var gøy
En herlig dame

Var også innom museumet.  Per er så glad i tog
Sykkeltur til Samsø var en mange års gammel drøm.  Skulle egentlig i 2006, men da traff jeg Per og turen ble til Geilo .  Nå hadde vi en flott sykkeltur over nesten hele øyen og jeg kjente igjen noen bygninger fra krimserien fra Samsø.  Vidunderlig øy
 Takene på mange hus var laget av siv.  Utrolig at det holder seg tett, men det regner kanskje ikke så mye som i Norge.




Og barna er bare nydelig. Kjempekjekk ferie

Deilig med bad. Til om med Per synes det var deilig



Obs butikken i Danmark hadde slike flasker i reolene.  Jeg må bare si at jeg var fasinert.



Så etter mange dager gikk turen hjemover.  Vi stoppet i Tønsberg,  Den flotte stranden, så vi har strender i Norge også,men bare ikke på Vestlandet, Ikke slike, ikke sååå lange.
Varmen har vært hos Per sin sønn også, bare se:


Og da var vi nesten hjemme igjen, måtte bare fiske litt i Hardanger, i Eidfjord

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar