http://hverdags-blogger.blogspot.no/

tirsdag 30. september 2014

Barnevognteppe

Har strikket et vognteppe til den nye babyen som kommer til våren.  Kanskje farvene er litt dyster, men teppet ble deilig.  Luktet sau av garnet og jeg håper lukten forsvinner i vask.


Har strikket teppet dobbelt, dvs at jeg slapp å strikke frem og tilbake.  Teppet må jo fòres likevel, så hvorfor ikke i deilig ull.

Håper at garnet tåler ullvask i maskinen.  Det ligger der nå.


Har også strikket en ullbukse til mitt guttebarnebarn.  Har strikket i Kauni, et garn jeg bare har hørt andre strikke.  Garnet virket stivt og stikkende, så jeg vet ikke hvordan det blir.  Det også ligger nå i vaskemaskinen.  Håper det går bra og at det blir litt mykere.




Jeg er veldig usikker på om han vil like farvene.  Garnet så guttaktig ut på hespen, men....?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar