http://hverdags-blogger.blogspot.no/

lørdag 8. november 2014

Kalenderskjerf 2014

Holder på å strikke skjerf. Mønsteret er delt opp i biter som vi får utdelt spesielle dager. Spennende.  Vi strikker på rundpinne, så skjerfet blir dobbelt.  Jeg strikker til Ronja og da har jeg valgt babyull.  Har strikket 2 biter:


Blir spennende de neste mønstrene.  Blir veeeeldig langt, men Ronja er i rette alderen for det.


Så strikker jeg strømpebukse til Patrik.  Strikker den i ren ull og 2 rett og 2 vrang.  De begynner å bli stor og da er de litt mer nøye enn da de var mindre.  En herlig blåfarge:




Ikke så lenge til den blir ferdig. 

Buksen jeg strikket tilmeg selv passet helt utmerket, bare se





Har hatt den på meg i hele dag og den er deilig varm.  Gleder meg til sneen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar