http://hverdags-blogger.blogspot.no/

torsdag 24. mars 2016

Tomat,agurk og paprika er sådd



I begynnelsen av mars var tomat,agurk og paprika kommt så langt i spiringen


og nå har jeg pottet om det jeg skal ha og det som jeg skal gi vekk.  Måtte kaste en hel del


Men det kjekkeste er nå å få de til å vokse seg sterk.




Fant ut at jeg i år har sådd bare små tomater, så jeg prøver å så noe større tomater også.  Husker ikke hva de het, men er bedre enn de vanlige vi kjøper i butikk.  Blir spennende.



Slik ser den ut i dag 4.april.  Det er i hvert fall 3 stk planter, og det er nok til meg.



Pottet også om den som bærer tomat allerede, og som står i kjøkkenvinduet



Naboens katt kom på besøk, og denne er virkelig vakker, Tam og grei.  Jager vekk de andre kattene og går på musejakt




Koser meg på den lille benken ute jeg har snekret.  Slipper nå alt rotet på kjøkkenet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar