http://hverdags-blogger.blogspot.no/

lørdag 16. juli 2016

Prekestolen

Endelig har vi bestemt oss for å besøke prekestolen, meg og min samboer.  La oss inn på Prekestolen camping, ca. 4 km under parkeringsplassen vi skulle bruke til vår bobil.  Bildet tatt kvelden før,så jeg var veldig spent på været



















 Bilen stod trygt og det var heller ikke så veldig dyrt.  Godt å gå tur noen timer når du vet at du står lovlig.





 Turen begynte og vi så ordentlig friske ut,  Veien og trappene oppover var laget til.  Tror ikke noe var naturlig sti







 Jeg hadde ordentlige sko på bena, men sålene var litt tynn. (ikke mine ben du ser over).  Merket at bena var lei av å gå på stener da vi kom ned igjen.  Så deilig med fast grunn under bena.



 Flottnatur på vei opp.  Trodde mange ganger at vi nesten var der,








 Og så var vi der endelig








 Mektig imponerende natur






Tåken kom da vi hadde spist og hvilt litt, men den forsvant ganske fort . 

Turen ned gikk greit






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar