http://hverdags-blogger.blogspot.no/

fredag 23. mars 2018

Påskegaver 2018

Synes det er gøy å lage til Påske-egg til barnebarna.  I år kjøpte jeg større egg, men det ble for lite i år også.  Puttet det derfor i en pose med alt oppi.  De blir vel kanskje litt skuffet, for jeg har ikke kjøpt mye snop.  Regner med at det vil de få av andre i familien.


Der er mye hobbyting de kan lage, noe leker og litt lesestoff








Neste år må egget være stort.

Har blitt ferdig med genseren til min eldste sønn også.  Bare et glidelås igjen.  Jeg glemte å kjøpe det i dag da jeg var på butikken.



Deilig økologisk garn, så mykt og det klør ikke i det hele tatt.



Så må vi tenke litt på fuglene også, spesiellt nå til våren.  Legger ut garn som de kan bruke i reiret sitt.  Bruker ren ull og ikke superwash ull.
I fjor så jeg en kråke som fløy avgårde med garnet mitt.  Må prøve å få bilde av det i år.  Hadde vært morsomt å finne redet også.

God påske

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar