http://hverdags-blogger.blogspot.no/

tirsdag 5. juni 2018

Badesommer i Bergen

 En herlig begynnelse på sommeren her på Vestlandet.  Kan ikke huske at vi har hatt det så flott før.  Har vært sommer i mai, men i år er jeg redd vi har fårr alt på en gang.



 Så deilig å bare gå i vannet.  Første gang jeg prøvde å bade i år var i Jølstravannet. Min sønn og hans datter badet, men det var bare 6 kalde varmegrader.  Jeg frøs nesten fast i bunnen.  Da er det rart å tenke på at bare en uke senere er det bare å dyppe seg.  Herlig.


 Til og med Lotte likte å bade.  Hun er fling å plukke vannlilje til meg.  Jeg er redd hun skal sitte fast i stilken.
Er ikke meldt regn på lenge, så jeg er spent på om vi får tenne på St.Hans bålet i år.  Jeg håper på en lang solrik sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar