http://hverdags-blogger.blogspot.no/

søndag 15. juli 2018

Urolige ben - varme ben

Jeg elsker duften av lavendel - jeg har to store tuer som bare vokser og vokser.  Om kvelden dufter det deilig.


 Jeg går mye barbent om sommeren, elsker å kjenne gresset under bena,  Jeg går også på grus, og derfor blir huden litt tykk om jeg ikke passer på.


 Denne fotkremen med lavendel og oljen bruker jeg flittig.  Det hjelper mot rastløse ben, varme ben, i hvert fall mine.  Kan være så plaget av varme ben at det går ut over nattesøvnen.  Det som er pussig er at jeg ikke får kjøpt denne på butikken eller apoteket, men må skrive etter.

Dette er en humlevennlig plante. Det er alltid ca 20 humler i denne buketten.  Tjommy elsker å snuse, må passe på at han ikke blir stukket.



Jeg er ikke så glad i å skrive etter slike ting, men min svigerinne er kjempegrei med det.  Hun har holdt meg med denne kremen i mange år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar