http://hverdags-blogger.blogspot.no/

onsdag 2. april 2014

Påskegodt før påske

Påsken er her snart og med den påskegodteri.  Dette var ikke vi vant til da vi var små, men barna mine fikk av en gammeltante, ikke så store egg som dette da.  Men jeg husker jeg holdt på å bli gal da hun kom med et vanlig lite egg full av sjokolade.  jeg hadde nemlig en liten gutt som løp maraton rundt i stuen etter en slik bit i munnen.  Det gikk bra, rart vi mødre alt vi holder ut så lenge den lille er lykkelig.

Nå er jeg bestemor og "ste-bestemor".  Skulle feire min svigerinnes 60-årsdag der hele familien til min samboer kom til middag og kaffi.  Kvelden gikk bra og barna fikk sine egg.  Lurer på hvor glad foreldrene blir så lenge før påske.  Jeg håper det går greit, for jeg kjøpte sjokoladegodteri for nær 600,- kroner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar