http://hverdags-blogger.blogspot.no/

mandag 9. november 2020

Babywipes

 Barnebarnet og jeg malte en benk som vi laget av en gammel sandkasse.  Vi brukte oljemaling, og den ble rett fin.  Men guttungen hadde malt seg selv også, og han reagerte med litt sviing på huden.  






Det var da jeg oppdaget hvor effektiv wipes er.  Jeg hadde ikke whitesprit, ville kanskje ha gjort huden hans verre også, men wipes virket bra.  Den vasket bort store oljemalingsflekker.

Det er kanskje skummelt at dette blir brukt på babyer, kanskje overalt på kroppen.  Klutene burde testes for å se hva de inneholder.  Skummelt.


Testet de også på klærne mine, ganske effektivt.  Det tok ikke fargen av buksen min heller.








Lykke til med bruk av disse klutene på babyer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar