http://hverdags-blogger.blogspot.no/

torsdag 26. mars 2020

Drivhuset mitt





Nå river vi drivhuset mitt.  Har hatt det kjekt her med god avling av alt jeg har prøvd meg på.  Til og med mandelpotet.  Det artigste jeg har sådd inni her var jordbær.  Jeg ville prøve meg på månedsjordbær, men skjønte ganske snart at det var noe annet som spirte, det som kom frem var spisskål,  Saftige store spisskål.  Dessverre tok jeg ikke bilde, heller ikke klaget til frøimportør, jeg tok bare imot det jeg fikk.  Har senere fått høre at dette skjer av og til, men ikke så stor forskjell som det jeg fikk.








Det har vært forskjellige løsninger innvendig.  Begynte med å bygge trekasser, ganske store, men det siste vi har ordnet, har vært det beste.

På neste drivhus vil jeg ha alt under bakkenivå, stien rundt jorden skal være i bakkenivå og alt det andre under .  Blir spennende.






Over her er favorittene mine.  Det er vanskelig å velge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar