http://hverdags-blogger.blogspot.no/

Google+ Badge

lørdag 15. februar 2014

ESKIMO-GENSER

Har handlet garn igjen idag.  Det er ingen bombe, elsker å snope garn.  TEnkte meg faktisk en tur på Dale imorge. De skal ha salg.  Men tror jeg ringer førts for å høre om garnet også er på salg.  Det er jo noen mil fra Bergen til Dale.
Jeg skal strikke denne genseren;


Nydelig dame,  Fargene skal være slik som på bildet.




Den er fin original også, men jeg liker kritthvitt.
Hadde tenkt å legge ut mønster, men det er i salg ennå. Gleder meg til å begynne.





8 kommentarer:

  1. Heilt nydelig genser, veit du kva mønteret heiter, fekk lyst å strikke en til datta mi :-)

    SvarSlett
  2. Hvor får jeg tak i mønster til eskimo lue og vanter

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan legge ut mønsteret jeg har. Det er jo gratis, men der er ikke mønster på votter

      Slett
  3. Hei! Tips til hvor jeg finner oppskrift til luen? Den bar ikke i oppskriftheftet til Sandnes garn

    SvarSlett