http://hverdags-blogger.blogspot.no/

lørdag 15. februar 2014

Strikket duk (kunststrikk)



Denne duken satt jeg på nattevakt og strikket, helt til jeg satt med over 2000 masker og pasientene *forstyrret* meg, hehe.  Ikke så gale, men jeg kunne ikke lenger ta med meg dette strikketøyet på arbeid.  Så ble det UFO i maaange år.


Jeg skulle inn til operasjon i november, og da gjorde jeg ferdig en hel del ufoer.  Denne bare fellte jeg av. Orket rett og slett ikke å strikke mer på den.  Hadde fått større bord også siden den gang jeg begynte på den.  Synes den ble fin likevel, har ikke strøket og dandert den, men den er fin

3 kommentarer:

  1. Hej jeg hedder Vera Jensen ( Danmark Aulum det ligger mellem Herning og Holstebro ) jeg synes det er utrolig flot det du har Strikket kunne jeg få det Mønster jeg søgt overalt men ikke fundet min e-mail er vera.ruth.jensen@gmail.com det ville være dejlig hvis du kunne sende den til ingen vil gør det vil du ikke nok
    hilsen Vera Jensen

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Har leter lenge etter oppskrift på stor strikket duk, men finner bare runde! Kunne det vært mulig at du ville delt oppskriften med meg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan ikke dele denne, er ikke gratisoppskrift. Jeg fant den i et ukeblad.

      Slett