http://hverdags-blogger.blogspot.no/

torsdag 27. februar 2014

Snekrer



Gleder meg til sommeren, jeg er jo blomsterdama.  Holder på å snekre nå, jeg skal bli ferdig til neste uke.  Liker at det meste er gjort før planting.




Mitt private og selvgjorte bosshus.  Dør på andre siden.  Nå skal jeg snekre en stamp til plastinnsamlingen ved siden av.  Har god plass. 






Skal bli fint dette.  Og så har jeg snekret en blomsterkasse som går ut forbi.  Ser for meg sommeren med plenty blomstrende sommerblomser.  Jeg er utolmodig.  Har begynt å så på spisestuebordet. Til og med duk på, bare se her;









Jeg roter, men med duk, så er det bare å gå ut å riste.  Men nå skal dere få se blomsterkassen.  Plantet et epletre der for et par dager siden.  Det blir ikke stort, kun epler oppetter stammen.  Treet egner seg til blomsterkrukke.  Jeg kjøpte det på salg i Hardanger høsten 2012.




Krukken i front skal ikke stå der, sekketrallen hadde punktert.  Men den tynne stammen du ser bak ranunklene, det er epletreet.  Gleder meg til sommeren!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar