http://hverdags-blogger.blogspot.no/

fredag 15. februar 2019

Strikkede festdrakter til barn



Jeg lånte bøker på biblioteket forrige uke, Feststrikk til småfolk.




Det var så mye fint der, som jeg fikk lyst å strikke.  Det er bare det at vi ikke har så små barn lenger.

Kanskje jeg skal strikke likevel og håpe på at der kommer nogen.

Det jeg fallt for var denne kjolen,


Har dere sett noe så flott.? Har lagt merrke til navnet Olaug Kleppe.  Hun har designet flere klær som jeg har strikket,  jeg liker hennes design godt og skulle ønske jeg fikk se et bilde av henne engang,  Føler at jeg kjenner henne godt.



Her er også tips til heklede eller strikkede sølvting, med sølvtråd.  Skikkelig flott.


Og denne huen kan du bare dåne av.


 Ellers er jo denne festdrakten flott også.
Ser at det ikke er lov å kopiere, men håper det bare gjelder oppskriftene.  Bildene er bare kjekt at de fleste får se.  Løp og lån!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar